نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

اخطار فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه| تاخیر جایز نیست

  • کد خبر: ۹۵۴۵۶
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
اخطار فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه| تاخیر جایز نیست
بسته شدن پرونده پدر و پسر تراویسا در کمیته قضایی فدراسیون جهانی والیبال، مترادف با باز شدن پنجره نقل و انتقالات بین المللی با گذشت چند سال، به روی تیم محبوب شهر عشاق است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فدراسیون والیبال امروز برای چندمین بار به باشگاه شهرداری ارومیه اخطار داد که در صورت عدم حل مشکل بدهی‌های خارجی اش، قادر به میزبانی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نخواهد بود!
چند سالی است که بدهی باشگاه شهرداری ارومیه به (پدر و پسر تراویسا) تبدیل به یک کابوس و نگرانی عمومی برای هواداران پرشمار والیبال ارومیه شده و متاسفانه تا این لحظه با گذشت چندین سال، هیچ کس و حتی آن‌هایی که در این ماجرا نقش داشته و الان خوشبختانه در شورا در مصدر کارند، نیز در صدد حل این مشکل بر نیآمدند!
امروز موقعیت مغتنمی است تا مسئولان اعم از استاندار گرفته تا آقایان حاضر و بخصوص والیبالی در شورای شهر و جناب شهردار ورزشدوست، پای کار آمده و به رفع این دغدغه عمومی ورود کرده و به نگرانی چندین ساله مردمان والیبال دوست ارومیه در دو سه ماه مانده به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، یکبار برای همیشه خاتمه دهند.
چه بسا اگر اقدامات حرفه‌ای و حقوقی پیشگیرانه و درست بعد از خروج بی اجازه مربی و دو بازیکن خارجی باشگاه شهرداری در همان سال، با شکایت از آن‌ها در FIVB مطرح می‌شد، امروز هرگز مجبور به پرداخت این هزینه سنگین و گزاف به مرور زمان نمی‌بودیم و به جای دست "پس" داشتن در این پرونده، مطمئنا باشگاه دست "پیش" داشت!
به هر روی انتظار می‌رود تا دیر نشده با ایجاد بستر گفتگو با شاکیان به کمک وکیل معرفی شده فدراسیون و در سایه تعامل با آنان، مبلغ بدهی را با کاهش منطقی به شکل توافقی پرداخت و از شر این پرونده پردردسر خلاص شد.
پرونده‌ای که بسته شدن آن در کمیته قضایی فدراسیون جهانی والیبال، مترادف با باز شدن پنجره نقل و انتقالات بین المللی با گذشت چند سال، به روی تیم محبوب شهر عشاق گشوده خواهد شد. پس تاخیر در حل آن جایز نیست!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->